Η σιωπή μου είναι η φωνή μου...
...είπε κάποτε η "γκρίζα νεράϊδα"...

Κυριακή, 1 Απριλίου 2012

Τι άλλο να γράψω


Ιουλία Τζίβα












Δοκίμασα να γράψω με έναν στυλό
Στον ουρανό ένα σ'αγαπώ
Και πέρασαν τα σύννεφα και χάθηκε
Μα απ την καρδιά δεν σβήστηκε

Δοκίμασα να γράψω με τα χέρια
Στην άμμο το όνομα σου
Να φέρω στο μυαλό μου καλοκαίρια
Που 'σβηνα στην αγκαλιά σου



Κι αν δεν έχω τι άλλο να γράψω
Παρέα με τα σύννεφα θα κλάψω
Θα τρέξω με την σκέψη στην δικιά σου
Να σου κλέψω δειλά τα όνειρα σου


Κι αν δεν έχω τι άλλο να γράψω
Σ'αγαπώ δυνατά θα το φωνάξω

Δοκίμασα να γράψω με το μυαλό μου
Στο τζάμι τα αρχικά σου
Μα είναι πολύ μεγάλος ο καημός μου
Που 'χασα την αγκαλιά σου

Δοκίμασα να γράψω με το αίμα
Στο νερό την ομορφιά σου
Μα μου φύγε απ τα χέρια η πένα
Κι έτρεξα μόνη κοντά σου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου