Είσαι.. #2












Είσαι ανάμεσα στα σύννεφα το φως
Είσαι το απογευματινό αεράκι
Είσαι η δύναμη όταν γίνομαι  δειλός
Είσαι η φλόγα που φωτίζει την αγάπη
Είσαι εδώ
Στην πνοή μου
Στο κορμί μου
Στο μυαλό μου

Είσαι της θάλασσας το βραδινό χρώμα
Είσαι η γεύση από το τσιγάρο μου
Είσαι οι λέξεις  που βγάζουν το στόμα
Είσαι οι πίκρες που βγάζει το ποτό μου
Είσαι εδώ
Στα όνειρα μου
Στα μάτια μου
Στη καρδιά μου


Για όλα αυτά εγώ θα σ'αγαπώ
Περισσότερο απ' όσο νομίζεις
Κάθε μέρα, κάθε νύχτα, κάθε στιγμή
Για όλα αυτά εγώ θα σ'αγαπώ
Κι ας μην θες εσύ να το πιστεύεις
Εγώ παίρνω ζωή και σου δίνω ζωή
Είσαι η θλίψη μου..
Είσαι η χαρά μου..
Κι ας μην είσαι πλέον εδώ..


Είσαι η δυνατή φωνή της σιωπής μου
Είσαι η ανατριχίλα μου στο δέρμα
Είσαι ο μεγάλος πόνος της ζωής μου
Είσαι η δύναμη για να φτάσω στο τέρμα
Είσαι εδώ
Στα χέρια μου
Στο δέρμα μου
Στη ζωή μου


Είσαι για πάντα όλα όσα άφησες
Είσαι κάθε μέρα η πρώτη μου εικόνα
Είσαι πάντα η τελευταία μου σκέψη
Είσαι η ανάσα στους στίχους μου ακόμα
Είσαι εδώ
Στο παρελθόν μου
Στο παρόν μου
Στο μέλλον μου