Σ 'αγαπώ τόσο που ποτέ δεν θα σε μισήσω
















Μισώ τις ημέρες που ξυπνάμε μαζί
Και δεν είσαι δίπλα μου
Τις μέρες που κοιμόμαστε μαζί
Και δεν είμαι δίπλα σου

Αγαπώ τις μέρες που με ξυπνάς με σ'αγαπώ
Και ναι είσαι δίπλα μου
Τις μέρες που κοιμόμαστε μαζί
Και ναι είμαι δίπλα σου

Μισώ τα λεπτά που περνούν χωρίς να μιλάμε
Που για ασήμαντο λόγο δεν μιλάμε
Και στο τίποτα μακρυά κοιτάμε
Μισώ τα λεπτά που απλά έτσι κυλάνε

Μισώ όταν δεν μπορώ να σου πω τι αγαπώ
Αγαπώ όταν δεν υπάρχει λόγος να σου πω τι μισώ
Σ' αγαπώ όταν με κοιτάς στα μάτια
Σε μισώ όταν προσπερνάς αφηρημένα



Αγαπώ τις μέρες που με ξυπνάς με φιλιά
Και ναι είσαι δίπλα μου
Τις μέρες που μένουμε ώρες αγκαλιά
Και ναι είμαι δίπλα σου

Μισώ όταν η αγκαλιά σου είναι κρύα
Όταν πεισμώνεις και με αφήνεις να κρυώνω
Όταν σου γράφω σ'αγαπώ στη τζαμαρία
Και εσύ πας και έτσι απλά το σβήνεις

Αγαπώ τις μέρες που δεν χρειάζεται κάτι να μισώ
Που μόνο να σε αγκαλιάζω θέλω να μπορώ
Μαζί σου τ' αστεριά να μπορώ να κοιτώ
Και να μπορώ να πω πως ναι τώρα αγαπώ!

.... σ'αγαπώ τόσο που ποτέ δεν θα σε μισήσω....

Μελοποιημένο από την Αλεξάνδρα Μαρκοπούλου